در بخش قبلی به اختصار به سرویس و نگهداری آسانسور و پله‌برقی و سپس به شرح خدمات شرکت آسانسور و پله‌برقی الفارس در بخش فنی و سرویس و نگهداری آسانسور پرداختیم. توجه شما را به ادامه مطالب پیشین جلب می‌نماییم.

همانطور که در بخش قبل ذکر شد، سرویس و نگهداری آسانسور به دو صورت با سرویسکار صورت می‌پذیرد.

سرویس و نگهداری با نگهدار مقیم: در ساختمان‌های پر تردد و مکان‌های پر اهمیت با در نظر گرفتن تعداد آسانسورها و پله‌برقی‌ها با حضور شبانه‌روزی و پا طی ساعات اداری به نگهداری آسانسورها اقدام می‌نماید.

در این روش بازرسی و سرویس‌های روزانه هفتگی و ماهیانه تکنسین‌ها مطابق با چک لیست‌های استاندارد و نظارت واحد کنترل کیفیت انجام شده و علاوه بر آن تعمیراتی که نیاز به توقف آسانسور را داشته باشد با اطلاع قبلی و در صورت نیاز با استفاده از متخصصین مورد نیاز برق‌الکترونیک که به کارگاه اعزام می‌گردند صورت می‌پذیرد.

به منظور اطمینان از صحت اجرای کار کلیه عملیات تحت بازرسی مداوم سرپرستان دوره‌ای مختلف و با نظارت دوره‌ای واحد کنترل کیفیت انجام شده و گزارش روزانه سرویس و تعمیرات علاوه برثبت در پرونده جهت اطلاع به کارفرما نیز ارسال می‌گردد.

سرویس و نگهداری سیار: در ساختمان‌های مسکونی و با تردد کم و تعداد آسانسور محدودتر عملیات سرویس و نگهداری توسط واحدهای سیار نگهدار انجام می‌پذیرد.

واحد سیار با استقرار در مراکز متعدد در شهر تهران و کرج با توجه به تراکم آسانسورها و نیز حضور در کلیه مراکز استان و شهرستان‌های دارای آسانسور و پله‌برقی‌های این شرکت طبق برنامه زمان‌بندی شده هر ماهه نسبت به سرویس آسانسور اقدام نموده و بازرسی‌های فنی دوره‌ای را نیز طبق دستورالعمل‌های واحد کنترل کیفیت انجام می‌دهد.

همچنین واحد سیار سرویس نگهداری این شرکت با در اختیار داشتن تکنسین‌های مجرب، ابزار، لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز به محض اعلام کارفرما. در خصوص رفع اشکالات احتمالی در حداقل زمان ممکن با حضور در محل از نزدیک‌ترین مرکز و در محدوده معین شده نسبت به ارائه خدمات بصورت 24 ساعته اقدام می‌نماید.

در هنگام تعمیرات آسانسور و پله‌برقی چنانچه قطعه معیوبی مشاهده گردد نسبت به تعویض آن اقدام شده و قطعه مورد نظر برای تعمیر به واحد تعمیرات مرکزی ارسال می‌گردد. گزارش سرویس و بازرسی و تعمیرات آسانسورها و پله‌برقی‌ها هرماهه علاوه بر ثبت در شناسنامه آسانسور و پله‌برقی جهت اطلاع به کارفرمایان نیز ارسال می‌گردد.

تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی شامل نمراتور، پوش باتن، بردهای مختلف و… در واحد تعمیرات مرکزی که از مجرب‌ترین و با سابقه‌ترین متخصصین الکترونیک بهره‌مند است، با استفاده از ابزار مورد نیاز جهت تعمیرات، تست و برنامه‌ریزی‌ها انجام گرفته، پس از آزمایش و اطمینان از عملکرد قطعه در سیمیلاتورهای موجود در این مرکز مجوز استفاده مجدد از قطعه صادر می‌گردد.

در حال حاضر سایر خدمات مورد نیاز مانند تراشکاری، سیم‌پیچی و غیره در کارگاه‌های مجاز عمومی انجام می‌پذیرد که طبق برنامه‌ریزی در آینده نزدیک با فراهم نمودن امکانات مناسب کلیه خدمات فوق نیز به صورت متمرکز در این مرکز انجام خواهد شد.

عملکرد واحد سرویس و نگهداری به طور مداوم توسط معاونت کیفیت بررسی و بازبینی می‌گردد تا نقاط ضعف احتمالی با برگزاری دوره‌های آموزشی توسط متخصصین دوره دیده شرکت و افزایش امکانات و تجهیزات برطرف گردیده و امکان ارائه خدمات کیفی در اسرع وقت مهیا گردد.

نوشتهٔ قبلی
شرکت‌های آسانسور
نوشتهٔ بعدی
بافر آسانسور چیست؟ کاربرد و انواع آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Instagram

شرکت الفارس ارائه دهنده

 مشاوره فنی و تخصصی به مشتریان در زمینه آسانسورها و پله‌های برقی.

نصب آسانسورهای  و پله برقی مدرن با استفاده از تجهیزات با کیفیت.

تعمیر و نگهداری دوره‌ای و اضطراری آسانسورها بر اساس استانداردهای ایمنی.

ارتقاء و به‌روزرسانی آسانسورهای قدیمی به منظور افزایش کارایی و ایمنی.

دارنده گواهی از سندیکای آسانسور و گواهی صمت،

 اخذ فوری استاندارد آسانسور

الفارس متخصص سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی