آسانسور به عنوان یک کالای سرمایه‌ای تأثیر شگرفی در ارزش یک ساختمان دارد و هرچه آسانسور ارزشمندتر و کارآمد بوده و دارای کیفیتی مناسب باشد  به نسبت آن ارزش ملک بیشتر خواهد بود و به نسبت قیمت آسانسور بیشتر خواهد بود.

آسانسور بخش مهمی از یک ساختمان بوده که برای رفتن آسان به طبقات مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت پایین یا عدم عملکرد درست آن در رفت و آمدها اختلال ایجاد می‌کند.

از آنجایی که آسانسور کالایی گران‌ قیمت و مهمی در ساختمان به شمار می‌رود، امکان تعویض آن نیز به راحتی امکان‌پذیر نیست به همین دلیل قیمت آپارتمان‌هایی که مجهز به آسانسور هستند نسبت به آپارتمان‌های بدون آسانسور به طور تقریبی 6/1 برابر است.

پس بر این منوال انتخاب یک آسانسور خوب و مناسب بسیار اهمیت دارد. قیمت‌ آسانسور با کیفیت براساس نوع کارکرد و کارایی آن همچنین پروژه نصب و راه‌اندازی و بازسازی آن متفاوت است.

شما در این مقاله میتوانید علت اختلاف قیمت آسانسور را مشاهده کنید. در ایران دو نوع آسانسور بر اساس کارکرد و ویژگی‌هایشان کاربرد دارند.

آسانسورهای هیدرولیک که بیشتر در ساختمان‌های تجاری، لوکس، خودروبر، صنعتی و… با ارتفاع مجاز مورد استقبال قرار می‌گیرند و آسانسورهای کششی که پرطرفدارترین آسانسور به لحاظ ویژگی‌های خاص خود می‌باشد. (جهت اطلاع بیشتر از تفاوت این دو نوع آسانسور اینجا کلیک کنید).

در حالت کلی قیمت آسانسور به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به تعداد توقف،  ظرفیت کابین، موتور آسانسور، تابلو فرمان، درب‌های کابین و طبقات و جنس کابین اشاره نمود.

 در سال‌های اخیر به علت‌های مختلفی از جمله تحریم‌های اقتصادی وارد شده به کشور واردات پکیج‌های آسانسور از شرکت‌های خارجی با مشکلات مواجه بوده است.

از این روی، شرکت‌های آسانسور در صدد ارائه آسانسورهای ترکیبی با قطعات مختلف و سازگار با یکدیگر برآمدند.

شرکت الفارس نیز با بیش از 40 سال سابقه طراحی و اجرا در این صنعت به مشتریان خود بهترین نوع آسانسورهای ترکیبی را پیشنهاد می‌دهد. همچنین  این شرکت با ساخت کابین‌های آسانسور با طرح و سلیقه مشتری و استفاده از بهترین متریال، همواره پیشرو در این صنعت بوده است.

pricee.jpgt

دریافت استعلام قیمت آسانسور

تیم تخصصی کارشناسی و مشاوره شرکت الفارس در تسراسر ایران  همواره در خدمت مشتریان بوده و کلیه خدمات مربوطه که شامل مشاوره، طراحی، بازدید از پروژه، نصب و راه‌اندازی، اخذ استاندارد، بیمه و  خدمات سرویس و نگهداری می‌باشد را به نحو احسن ارائه می‌دهد.

همچنین انجام پروژه‌های بازسازی، تزئینات کابین، سرویس و نگهداری ادواری، نصب آسانسورهای هیدرولیک و کششی برای ساختمان‌های قدیمی نیز توسط متخصصین خبره این شرکت پذیرفته می‌شود.

شما می‌توانید جهت مشاوره، بازدید از پروژه، استعلام و طراحی اولیه رایگان با کارشناسان فنی الفارس در ارتباط باشید.

  1. طراحی مدرن و استفاده از مواد با کیفیت برتر، آسانسورهای الفارس نمادی از کیفیت و ایمنی هستند.
  2.  با آسانسورهای الفارس، شما می‌توانید از تجهیزات با کیفیت بالا با هزینه‌ای مقرون به صرفه بهره‌مند شوید. قیمت‌های ما به راحتی در محدودیت بودجه‌ی شما جا می‌شوند.
  3.  آسانسورهای ما به طور اختصاصی طراحی شده‌اند تا با هر نوع ساختمان و سبک معماری سازگار باشند. از ساختمان‌های مسکونی تا اداری، الفارس در همه‌ی حالات ظاهری شگفت‌آور دارد.
  4.  آسانسورهای ما با تکنولوژی پیشرفته‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر ایمنی، کارایی بالا و مصرف انرژی بهینه را فراهم می‌کنند.
  5.  تعهد الفارس به ارائه خدمات پس از فروش و نگهداری باعث می‌شود که با اطمینان و اطمینان از کیفیت تجربه کنید.

برای اخذ استعلام قیمت آسانسور، شما می‌توانید با تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا پر کردن فرم درخواست در وب‌سایت ما، قیمت دقیق و متناسب با نیازهای شما را دریافت کنید.

اگر نیاز به تعمیر، سرویس، یا نگهداری آسانسورها دارید، شرکت الفارس همیشه در خدمت شماست. با ما تماس بگیرید و از خدمات ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

شماره تماس: 22827200-021

شماره تلفن همراه : 09121261004

⚙ما منتظر ارتباط شما هستیم 🛠

اگر نیاز به تعمیر، سرویس، یا نگهداری آسانسورها دارید، شرکت الفارس همیشه در خدمت شماست. با ما تماس بگیرید و از خدمات ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

شماره تماس: 22827200-021

شماره تلفن همراه : 09121261004

⚙ما منتظر ارتباط شما هستیم 🛠

نوشتهٔ قبلی
تفاوت آسانسورهای کششی با آسانسورهای هیدرولیکی
نوشتهٔ بعدی
آسانسورها سبز می‌شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Instagram

شرکت الفارس ارائه دهنده

 مشاوره فنی و تخصصی به مشتریان در زمینه آسانسورها و پله‌های برقی.

نصب آسانسورهای  و پله برقی مدرن با استفاده از تجهیزات با کیفیت.

تعمیر و نگهداری دوره‌ای و اضطراری آسانسورها بر اساس استانداردهای ایمنی.

ارتقاء و به‌روزرسانی آسانسورهای قدیمی به منظور افزایش کارایی و ایمنی.

دارنده گواهی از سندیکای آسانسور و گواهی صمت،

 اخذ فوری استاندارد آسانسور

الفارس متخصص سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی