سیستم کنترل مقصد الفارس جابجایی هوشمند در طبقات را به ارمغان می آورد به شخصی سازی دسترسی به طبقات و کنترل ورود و خروج در طبقه خاص و مدیریت ترافیک ساختمان از ویژگی های این تکنولوژی می باشد. قابلیت اجرا در هر ساختمانی با هر تعداد آسانسور و هر تعداد طبقه دارد و حل مشکلات ترافیک بالا را برای ساختمان شما گارانتی میکند.

بخش فنی و مهندسی شرکت الفارس با تحقیق و استفاده از تکنولوژ ی های روز دنیا همواره توانسته است با ارائه راه کارهای حرفه ای نیازهای ترافیکی سازمان ها و مجتمع های بلند را مرتفع نماید.

یکی از این راه کارها استفاده از سیستم کنترل مقصد( Destination control ) می باشد.

در سیستم های کلکتیو سلکتیو و دان کلکتیو و…با توقف اولین آسانسور در طبقه سیلی از جمعیت منتظر حرکت می کنند به سمت آسانسور و باعث تکمیل شدن ظرفیت کابین می شود و با توجه به مقصدهای متفاوت مسافرین آسانسور مجبور می شود در کلیه طبقات توقف کند این فرآیند در کلیه آسانسورها نیز صورت می گیرد که باعث می شود میزان قابل توجهی از راندمان آسانسور ها کاسته شود.

اما درسیستم کنترل مقصد( Destination control )،شرکت الفارس مسافران قبل از حرکت مقصد خود را توسط صفحه کلیدی که در طبقات تعبیه شده است انتخاب می کنند و با استفاده از هوش مصنوعی سیستم و پیش بینی جریان ترافیک و مقصد انتخاب شده سیستم مسافر را به آسانسوری که برای او در نظر گرفته شده است راهنمایی میکند.

تکنولوژی کنترل مقصد
نوشتهٔ قبلی
شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور
نوشتهٔ بعدی
موتور گیرلس آسانسور
Instagram

شرکت الفارس ارائه دهنده

 مشاوره فنی و تخصصی به مشتریان در زمینه آسانسورها و پله‌های برقی.

نصب آسانسورهای  و پله برقی مدرن با استفاده از تجهیزات با کیفیت.

تعمیر و نگهداری دوره‌ای و اضطراری آسانسورها بر اساس استانداردهای ایمنی.

ارتقاء و به‌روزرسانی آسانسورهای قدیمی به منظور افزایش کارایی و ایمنی.

دارنده گواهی از سندیکای آسانسور و گواهی صمت،

 اخذ فوری استاندارد آسانسور

الفارس متخصص سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی