بهترین برند آسانسور در ایران

در حال حاضر تعداد زیادی شرکت آسانسور در ایران فعالیت میکنند اما کدام بهترین برند آسانسور در ایران هستند؟ 39 سال از تاسیس شرکت آسانسور و پله برقی الفارس می گذرد.

الفارس ، بهترین برند آسانسور در ایران

برند الفارس در آستانه ی 40 سالگی قرار دارد. بهترین برند آسانسور در ایران باید چه ویژگی هادی داشته باشد؟ الفارس قدیمیترین شرکت فعال در صنعت آسانسور و پله برقی در ایران است.  یکی از مجهز ترین کارخانه های تولید کابین را در اختیار دارد.

کیفیت آسانسور های الفارس در حد آسانسور های وارداتی اروپایی بوده و ضریب امنیت آن بالاتر از استاندارد های تدوین شده داخلی می باشد. تکنولوژی استفاده شده در آسانسورهای الفارس یکی از شاخص هایی است که شرکت را نسبت به سایر رغبا متمایز میکند.

تمامی موفقیت ها و پیشرفت های آسانسور الفارس در راستای برند سازی ، مرحون اعتماد شما به ماست.

ما نیز همواره قدر دان اطمینان شما به برند الفارس بوده ایم و با توجه به شرایط دشواری بازار به تعهدات خود پایبند بوده و خواهیم بود.

سالهاست همراهتان هستیم و به یاری حق و پشتوانه شما در این مسیر ، استوار ادامه خواهیم داد. ارائه محصول با کیفیت جهانی و قیمت مناسب ، شرکت الفارس را در جایگاه رقابت با پکیج های اروپایی قرار داده است.

بهترین برند آسانسور در ایران

بهترین شرکت آسانسور در ایران

شركت  الفارس در سال 1357 تأسيس گرديده است . تمامي سهامداران  اين شركت كه مديران اصلي  آن نيز هستند داراي سوابق طولاني در امر طراحي ، ساخت  و اجراي انواع آسانسور و پله برقی، تدوين استانداردها و تشكيل مجامع صنفي مرتبط در كشور مي باشند.

هدف  از تأسيس شركت مهندسي الفارس ورود برترين تكنولوژي دنيا در  زمينة  آسانسور و پله برقي به  كشور ، ارتقاء سطح  توقع جامعه از اين صنعت در جهت رفاه ، آسايش و ايمني مصرف كنندگان ، ايجاد  خدمات برتر در امر پشتيباني طراحي ، مشاوره،  تهيه ، نصب و خدمات پس از فروش بهنگام  و  موثر  بوده است. و توجه به این مهم شرکت الفارس را در رده بهترین شرکت های آسانسور اسرار قرار داده است

ما بهترین گزینه برای برند ساختمان شما هستیم.

نوشتهٔ قبلی
آسانسور پکیج شرکت موول
نوشتهٔ بعدی
بهترین شرکت آسانسور و پله برقی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Instagram

شرکت الفارس ارائه دهنده

 مشاوره فنی و تخصصی به مشتریان در زمینه آسانسورها و پله‌های برقی.

نصب آسانسورهای  و پله برقی مدرن با استفاده از تجهیزات با کیفیت.

تعمیر و نگهداری دوره‌ای و اضطراری آسانسورها بر اساس استانداردهای ایمنی.

ارتقاء و به‌روزرسانی آسانسورهای قدیمی به منظور افزایش کارایی و ایمنی.

دارنده گواهی از سندیکای آسانسور و گواهی صمت،

 اخذ فوری استاندارد آسانسور

الفارس متخصص سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی